duminică, 15 mai 2016

Prea subiectiv, prea aiurea

La mijlocul saptamanii trecute am decis sa imi schimb telefonul mobil, practic un upgrade catre un dispozitiv cu mai multa putere de procesare si memorie RAM. Am ales produsul de pe site-ul celor de la Emag si in ciuda majoritatii comentariilor negative am decis sa ma risc.

Autorii comentariilor despre produs se plangeau de urmatoarele aspecte:
- bateria slaba
- camera telefonului slaba
- spatiu intern mic / prost structurat
- latenta dispozitivului

De cand am cumparat dispozitivul pe rand am putut demonta fiecare aspect
- dispozitivul este un smartphone, asa cum un laptop consuma baterie asa va face si un telefon, personal am ajuns la 2 zile
- am realizat si poze cu telefonul, nu este DSLR dar nici 1,3 Mpx cum avea primul meu telefon cu camera
- spatiul este limitat, dar cum are unele aplicatii de care nu am nevoie le-am dezinstalat/dezactivat
- daca exista zeci de programare instalate care ruleaza pe telefon, cumulat pot crea latenta si creste consumul.

Privind in ansamblu situatia este cam asa: dispozitivul este un telefon care poate realiza mai multe lucruri dar nu este perfect, nu este DSLR, nici tableta pentru jocuri, pana la urma retelele de socializare pot fi accesate si din browser.

Imi cer scuze daca aceste randuri v-au plictisit, iata si cateva poze...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu