duminică, 20 martie 2016

Un weekend cu ... Duron

Cu ceva timp in urma am mentionat ca pe un calculator AMD Duron, procesor de 1100 Mhz, 640 mb SDRAM si placa video GeForce FX 5200 cu 128mb RAM, am putut instala pe langa Windows XP si browserul Seamonkey.

Zilele acestea, pe langa navigatul pe pagini fara continut Flash sau Java (sau cu pluginurile oprite), VLC se descurca bine pentru redarea fluxurilor audio, Libre Office si SumatraPDF pentru documente. La jocuri, Urban Terror 4.1 si Quake 3 ruleaza decent pe configuratia calculatorului.

Acum, partea mai putin placuta si fireasca, este vorba de un calculator a carui vechime din punct de vedere a componentelor este de 14-15 ani. Pe langa uzura normala vazuta la discuri (zgomot, viteza mica de transfer), se pare ca nici BIOS-ul nu mai este in regula, desi bateria este noua, setarile nu mai sunt retinute inclusiv ora.

Pentru a depasi acest obstacol am facut un mic fisier .bat in care am inserat cateva comenzi prin care sa sincronizez ora. Am creat scurtatura de la fisier si am pus-o in Startup. Iata ce contine fisierul:

@echo off

echo Proces de Sincronizare ora calculator

sc start w32time

w32tm /config /manualpeerlist:ro.pool.ntp.org /update

w32tm /resync


Comenzile au fost preluate din cadrul acestui site si se aplica pentru Windows XP.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu