duminică, 15 decembrie 2013

SteamOS

A trecut ceva timp de când nu am mai vorbit despre o distribuție linux. Am tot auzit vorbindu-se despre SteamOS și recunosc că am crezut pentru o clipă că sistemul de operare va fi bazat pe Ubuntu Linux, dar se pare că m-am înșelat și într-un fel mă bucur că m-am înșelat.

Pe data de 14 decembrie a fost lansat SteamOS versiunea 1.0 Beta, un sistem de operare bazat pe Debian 7. Astfel, Valve a îmbinat stabilitatea unei distribuții linux destul de cunoscută la nivel global, împreună cu platforma proprie și a mai adăugat suportul pentru plăcile video împreună cu nucleul linux 3.10.11. Mediul de lucru implicit este Gnome 3.

Fiind o versiune Beta este adrestă cu precădere utilizatorilor cu experiență și dezvoltatorilor, dar dacă curiozitatea vă face să testați acest sistem de operare este indicat să urmăriți pași indicicați de acest tutorial. Mai multe informații despre SteamOS pot fi aflate din cadrul pagini FAQ.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu