marți, 26 noiembrie 2013

Gogu` vă salută

În urmă cu 6 luni un eveniment nefericit a curmat viața plăcii de bază din calculatorul personal, mai precis uzuara cauzată de cei 6 ani de ”muncă”. Datorită acestui fapt am început să fac câteva îmbunătățiri, astfel că acum v-o aduc în centrul atenției pe ultima: discurile dure (a.k.a hard disks).

Lista de imbunătățiri cuprinde pe lângă noua placă de bază, 4 Gb de Ram DDR3, o nouă placă video Nvidia GeForce 430 GT cu 1024 Mb DDR3 si pe ”WD10EZEX”, pe care am decis să îl alint din respect, Gogu`.


Gogu` este un disc dur (hard disk) Western Digital de 1TB, ce folosește interfața SATA-III, cu 7200 rpm, 64MB Buffer, numit si Caviar Blue WD10EZEX. Chiar dacă pe hărtie scrie 1TB, spațiul actual este de 930Gb, lucru care poate deranja pe unii, dar care pe mine nu mă afectează cu nimic căci vin din zona în care discurile dure aveau 160Gb si erau chiar o comoară. Acest upgrade final îmi va permite să revin lejer în zona dual-boot, zonă la care am renunțat acum câteva luni.

RESPECT GOGULE :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu