duminică, 8 septembrie 2013

Cuvinte, Pasiuni și Timp Liber

După mai bine de 3 ani, proiectul lansat inițial pe platforma Wordpress ca ”Linux pentru începători” a ajuns să se dezvolte și acopere un spectru destul de larg de subiecte de discuții, fiind cunoscut ulterior ca ”Blogul unui internaut”. Sunt plăcut uimit de această realizare personală, am câștigat prieteni dar și dușmani, am reușit să îmi fac simtiță prezența în cadrul unor proiecte FLOSS din România, dar am descoperit din păcate cât de fragile sunt... ce mai aventură !

De curând însă planul personal a suferit câteva schimbări majore care la rândul lor au modificat felul în care timpul meu liber este alocat. Ca atare am decis să las în urmă primul proiect început și asta pentru că pe de o parte idealul său nu mai poate fi realizat, iar pe de altă parte motivația mea de a mai promova anumite tipuri de programe și sisteme de operare s-a redus dramatic în ultimele 3 luni.

Mulți dintre cei care mă cunosc probabil că mă vor condamna mai mult sau mai puțin pentru demersul realizat, dar din păcate o vor face fără să aibă cunoștință de anumite variabile din viața mea personală. Blogul ”Cuvinte, Pasiuni și Timp Liber” va contura acele laturi care mă ajută pe mine să mă relaxez: natura, muzica și alocarea timpului liber. Dacă sunteți dispuși să mai continuăm colaborarea, aștept cererile de link exchange pe care le puteți lăsa prin comentarii la acest articol.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu