sâmbătă, 14 septembrie 2013

10,1 inch careva?

De curând am făcut trecerea de la tableta cu diagonala de 7 inch către o diagonală ceva mai mare, respectiv 10,1 inch. Această trecere a reprezentat achiziționarea unui nou dispozitiv, ale cărui proprietăți hardware sunt, pentru nevoile mele cel puțin, perfecte atunci când stau întins și nu doresc să interacționez cu tastatura și ”soarecele”.

După numeroase pagini web navigate în care erau descrise produse cu această diagonală, am ales tableta Toshiba Excite Pure AT10-A-104, un dispozitiv care surclasează suratele românești dar care în același timp nu implică costuri prea mari. Faptul că folosește tehnologia Nvidia, a fost un alt lucru care m-a determinat să achiziționez tableta. Cei de la GadgetRoVideo au făcut o prezentare scurtă, dar destul de obiectivă în viziunea mea care evidențiază plusurile și minusurile tabletei.



După ce am ajustat anumite aplicații și am instalat altele iată cam ce a ieșit (pe moment):



Cum vi se pare experiența pe o tabletă cu o astfel de diagonală? Cam ce aplicații se pretează fi instalate pentru a substitui cât de cât un desktop ?

Țin să preciez că vechea tabletă este funcțională și este pusă spre vânzare în cadrul site-ului web Mercador, la un preț negociabil, dar numai pentru persoanele din orașul meu sau zonele limitrofe, care se pot deplasa personal pentru a primi dispozitivul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu